top of page

TârnăVegasul

Astăzi vom vorbi despre orașul meu natal, Târnăveni. Alături de mai multe persoane, am realizat un scurt articol bazat pe noile știri din orașul nostru. Astăzi de la ora 12 s-a organizat un protest mascat împotriva avortului. Oare ce o să se întâmple mai departe? Ne vom întoarce la origini, iar avortul va fi interzis? Școlile din apropiere au racolat practic elevii, mințindu-i pe față și manipulându-i, în special doamnele profesoare de religie, care au afirmat că avortul nu are de a face cu acest protest. Persoane revoltate au apărut numaidecât, începând de la tinerii adolescenți până la vârstnicii care și-au adus aminte de copii și nepoții lor.

Ce este Târnăveni? Oare este un oraș cunoscut? Un oraș modern? Plin de zâmbete și bucurie? Sau asta vrea tirnaveni.ro să arate? Vedem zilnic pe siteul orașului nostru știri interesante despre alte orașe. Despre noile proiecte realizate în orașul nostru. Știrea cu autobuzele electrice m-a bucurat în primele secunde, până când surâsul mi-a fost distrus de alte proiecte din Târnăveni care nu prea s-au realizat. Totuși, în ultimii ani, avem un nou Centru Cultural, unde realizăm activități frumoase, ceea ce mă bucură. Avem un pod nou, inaugurat în numele domnului primar, care, desigur că și-a lăsat amprenta până și pe gărdulețul dintre șosea și trotuar. Nu vreau să se interpreteze greșit, nu am nimic cu dânsul. Doar că sunt ofensat despre aprobarea acestui protest, despre ce se întâmplă în Târnăveni. Mirific, aș putea spune.

Vreau să ,,felicit” și organizatorii ,,frumosului” marș pentru viață, realizat azi în oraș. Desigur că a fost o idee ingenioasă să readucem aceste reguli impuse în comunism, să sporim moartea unor femei nevinovate. Bravo! Să nu uităm că este tot ceea ce orașul nostru avea nevoie, ținând cont de parcurile inaugurate acum zeci de ani, puținele locuri unde ai putea să ieși cu prietenii, totodată străzile care parcă au rămas pustii și spectacolele care nu mai sunt de ani întregi, care ne lipsesc atât de mult. Da, marșul pentru viață ne lipsea! Am fost șocat de această nouă idee, deci am ales să încep un blog, low cost, precum acest proces de joasă speță.

Accept părerile celor credincioși, deoarece, de asemenea, mă aflu printre ei. Însă sunt de acord cu avortul, și legalitatea acestuia este necesară, deoarece există cazuri speciale:viol, necunoștință de cauză..

Vreau să împărtăşesc cu voi şi părerile altor persoane, martore la acest ,,marş al vieţii":

,,Nu credeam vreodată că o să se ajungă să trăim din nou aceste vremuri. De parcă sufletele nu sunt deja distruse, sparte în sute de bucățele minuscule, iar gândurile și trăirile ne distrug. Azi, în Târnăveni, precum şi în alte oraşe, s-a inițiat marșul pentru viață, o nouă inițiativă tâmpită.

Ca femeie sau bărbat, poți fi violat în orice secundă. În oricare colț de autobuz mă simt abordată și în oricare ascunziș al păturii cineva poate veni deasupra mea, lăsându-mă cu gândurile negre și o sarcină nedorită. Lumea devine tot mai misogină, iar bărbații i se asemănă. Sunt pro-avort. Nu pot accepta ca vreo fată care nu a auzit vreodată de sex să aibă parte de o sarcină nedorită. Nu sunt de acord cu interzicerea avortului prin lege și totodată nu pot accepta ca sute de copii să fie mințiți pe față de profesori. Mă pun în sufletul acelor copii, care se vor maturiza și vor afla la ce au participat. Mă simt chiar eu în prezența preotului care a realizat acest ritual în care este promovată stoparea avortului. Defapt, îl consider ritual satanic.

Aș ruga preoții să alcătuiască rugăciuni împotriva violului. Nu știu unde ni s-a scurs credința, dar aș vrea să credem și în avort. Aș vrea să cred că, consiliile orașelor se preocupă și de nevoiași. De orașele moarte și tot ceea ce ne-a mai rămas. Aș vrea să vă opriți, să vă modernizați și să faceți un marș pentru a opri toate aceste fenomene ciudate. Da, dragi organizatori, și pe voi vă consider, de asemenea, fenomene ciudate. Vreau să fiu în siguranță. Vreau să pot avorta sarcinile nedorite la care sunt expusă. Aș vrea doar să am dreptul de a alege ce fac cu propriul corp.".


O altă părere, de asemenea, afirmă:


,,Femeile au primit dreptul la vot deabia acum 80 de ani în România. Există, din păcate, țări în care acestea nu au dreptul la vot deloc. Și cu toate acestea, în 2023, ne comportăm ca și cum ar fi 1800. Ca și cum ne-am întors în timp, când femeile nu aveau dreptul la o opinie și dreptul de a se opune lucrurilor oribile la care erau supuse, când acestea erau folosite doar pentru a avea câți mai mulți copii. Atunci, avortul era văzut ca ,,un bilet gratis spre Iad”, și nu putem spune că această idee s-a schimbat pe parcursul anilor.

Biserica consideră avortul ca unul dintre cele mai mari păcate. Dar v-ați gândit vreodata de ce femeile fac avort, în primul rând? Sunt multe cazuri în care avortul reprezintă o necesitate, cum ar fi când persoana în cauză a rămas însărcinată în urma unui viol (deși mulți credem ca acest lucru nu se întâmplă des, sunt destul de multe cazuri în care fetele rămân însărcinate din cauza violului), sau când aceasta nu are suportul sau resursele necesare pentru a întreține un copil, sau când se află în pericol de moarte pe parcursul sarcinii, precum și o multitudine de alte motive. Fiecare femeie are dreptul să facă ce vrea cu corpul ei, mai ales dreptul de a avea un avort. Corpul femeilor este al lor, și numai al lor, și nimeni altcineva nu ar trebui să le dicteze ce să facă și ce să nu facă cu acesta. Dacă tu nu vrei să ai un avort, mă bucur pentru tine. Dar nu începe să spui altor femei că avortul este ,,un păcat” doar pentru că tu crezi acest lucru. Fiecare are dreptul la o alegere, iar alegerea este luată doar de persoana în cauză, deoarece este corpul EI, nu al tău."


Dragi iniţiatori ale acestor proteste,vă rog, opriţi-vă...!

Nu vreau ca acest articol să stârnească controverse, și îmi pare rău dacă vă displace. Nu am vreo problemă cu nimeni, iar în ciuda acestor ,,acuzații", Târnăveni a fost și poate redevenii un oraș minunat!


402 views0 comments
bottom of page